Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstała agencja gamingowa Next Level Agency

Od lewej: Michał Kaleta, Michał Dunin, Maciej Boroń, Maciej Ledzion (fot. materiały prasowe)

Maciej Boroń, były dyrektor MediaCom Beyond Advertising, założył agencję gamingową Next Level Agency, działającą w ramach niezależnej grupy komunikacji marketingowej WebTalk i Endorfina events.

Boroń został dyrektorem zarządzającym Next Level Agency, agencji zajmującej się strategiczną i komunikacyjną obsługą marek oraz twórców gier i produktów gamingowych, którzy chcą zaistnieć w świadomości graczy. Wcześniej pracował jako dyrektor MediaCom Beyond Advertising, jednostki działającej w ramach agencji mediowej MediaCom, odpowiadał m.in. za projekty gamingowe.

Maciej Boroń jest współzałożycielem i udziałowcem Next Level Agency. Pozostałymi udziałowcami zostali: Michał Kaleta, dyrektor zarządzający i członek zarządu Endorfina events, Michał Dunin, członek zarządu Endorfina events oraz prezes i dyrektor zarządzający WebTalk, oraz Maciej Ledzion, członek zarządu obu spółek, odpowiedzialny za rozwój i długofalową strategię działania grupy (w 2017 roku Endorfina events połączyła się z agencją digitalową WebTalk).

Next Level Agency zajmuje się obsługą full service w zakresie gaming marketingu. Jej założyciele podkreślają, że działając w ramach grupy, agencja gamingowa zyskuje know-how oraz zaplecze w postaci zespołów kreatywnych, reklamowych i producenckich. - Dzięki połączeniu sił, wiedzy i doświadczenia w ramach grupy jesteśmy w stanie zaoferować naprawdę skuteczny marketing mix - począwszy od strategii, poprzez komunikację digitalową, kreatywną kampanię mediową off- i online, po influencer marketing, ambient, na zasięgowych eventach kończąc - podkreśla Maciej Boroń.

NLA ma już pierwszych klientów, ale szczegółów nie podaje. Agencja zaznacza jedynie, że współpracuje m.in. z firmami z sektora FMCG i producentami marek luksusowych.

(IKO, 02.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.