Program III promuje się hasłem "Zapraszamy do Trójki"
![](/images/contents/photo_64105_1606890624_big.jpg)
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Zapraszamy do Trójki" (fot. materiały prasowe)
Do końca grudnia potrwa kampania wizerunkowa Programu III Polskiego Radia.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Zapraszamy do Trójki" - taką nazwę miały sztandarowe audycje rozgłośni (poranna i popołudniowa), zdjęte w sierpniu przez nowego dyrektora Michała Narkiewicza-Jodkę.
15-sekundowe reklamy emitowane są w TVP, Polsacie, TVN oraz w kanałach tematycznych tych nadawców, a także w portalach internetowych i na YouTube. Spot przygotowało Studio Filmowe M5 Film. Za zakup mediów odpowiada agencja promocji Polskiego Radia.
W ostatnich miesiącach z radiowej Trójki odeszło wielu znanych dziennikarzy, a stacja zanotowała rekordowo niską słuchalność (w fali sierpień-październik jej udział w czasie słuchania spadł do 2,9 proc.). W październiku rozgłośnia zmieniła ramówkę, a na antenie pojawili się nowi prowadzący.
(KOZ, 02.12.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)