Program III promuje się hasłem "Zapraszamy do Trójki"
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Zapraszamy do Trójki" (fot. materiały prasowe)
Do końca grudnia potrwa kampania wizerunkowa Programu III Polskiego Radia.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Zapraszamy do Trójki" - taką nazwę miały sztandarowe audycje rozgłośni (poranna i popołudniowa), zdjęte w sierpniu przez nowego dyrektora Michała Narkiewicza-Jodkę.
15-sekundowe reklamy emitowane są w TVP, Polsacie, TVN oraz w kanałach tematycznych tych nadawców, a także w portalach internetowych i na YouTube. Spot przygotowało Studio Filmowe M5 Film. Za zakup mediów odpowiada agencja promocji Polskiego Radia.
W ostatnich miesiącach z radiowej Trójki odeszło wielu znanych dziennikarzy, a stacja zanotowała rekordowo niską słuchalność (w fali sierpień-październik jej udział w czasie słuchania spadł do 2,9 proc.). W październiku rozgłośnia zmieniła ramówkę, a na antenie pojawili się nowi prowadzący.
(KOZ, 02.12.2020)