Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ odwołuje ofertę publiczną

Canal+ Polska SA planowała debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych pod koniec listopada (fot. materiały prasowe)

TVN Media i Liberty Global Ventures Holding B.V. odwołali ofertę publiczną akcji Canal+ Polska. Akcjonariusze tłumaczą tę zaskakującą decyzję „zmiennością na rynkach finansowych w ostatnim czasie, wpływającą negatywnie na możliwość przeprowadzenia oferty”.

„Intencją Akcjonariuszy Sprzedających jest powrót do planów przeprowadzenia Oferty, kiedy sytuacja na rynkach finansowych będzie bardziej sprzyjająca” – poinformowano w komunikacie.

Decyzja jest zaskoczeniem dla inwestorów, bo do północy z poniedziałku na wtorek przyjmowane były zapisy na akcje od inwestorów indywidualnych. Od inwestorów instytucjonalnych miały być przyjmowane w dniach 10-13 listopada. Dziś miała zostać ustalona ostateczna cena akcji.

Canal+ Polska SA planowała debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych pod koniec listopada. W planowanej ofercie publicznej cena maksymalna została ustalona na 60 zł za akcję, co oznaczało, że oferta miała być warta ok. 1,3 mld zł

W ramach oferty akcjonariusze sprzedający mieli zaoferować do 21 617 600 akcji, stanowiących nie więcej niż ok. 49 proc. kapitału zakładowego, z czego do 14 117 600 akcji oferowanych przez TVN Media (32 proc. kapitału) i do 7 500 000 akcji oferowanych przez Liberty Global Ventures Holding (ok. 17 proc. kapitału).

Canal+ Polska w pierwszym półroczu 2020 roku miała 1,2 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 7,5 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku. Spółka wypracowała 121 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(RAQ, 10.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.