Wartość oferty publicznej Canal+ Polska może wynieść 1,3 mld zł
Spółka spodziewa się debiutu na GPW ok. 23 listopada (fot. materiały prasowe)
W ofercie publicznej Canal+ Polska SA cena maksymalna została ustalona na 60 zł za sztukę, co oznacza, że oferta może być warta ok. 1,3 mld zł. Spółka spodziewa się debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych ok. 23 listopada.
W ofercie publicznej Canal+ Polska SA cena maksymalna została ustalona na 60 zł za sztukę, co oznacza, że oferta może być warta ok. 1,3 mld zł. Spółka spodziewa się debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych ok. 23 listopada.
W ramach oferty akcjonariusze sprzedający oferują do 21 617 600 akcji, stanowiących nie więcej niż ok. 49 proc. kapitału zakładowego, z czego do 14 117 600 akcji oferowanych przez TVN Media (32 proc. kapitału) i do 7 500 000 akcji oferowanych przez Liberty Global Ventures Holding (ok. 17 proc. kapitału).
Jak podała spółka w komunikacie, pierwszy dzień notowania na GPW planowany jest ok. 23 listopada.
Canal+ Polska w pierwszym półroczu 2020 roku miała 1,2 mld zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 7,5 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku. Spółka wypracowała 121 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej.
(KOZ, 03.11.2020)