Influencerzy jako niebieskie elfy Pepsi
W spocie wystąpiła m.in. Weronika Gąsiewska (screen: YouTube/Pepsi Polska)
Influencerka Martyna Chomacka, znana z programu kulinarnego MasterChef, dołączyła do aktorów Macieja Musiała, Adama Fidusiewicza i Wiktorii Gąsiewskiej, z którymi wystąpiła w najnowszej kampanii świątecznej Pepsi (PepsiCo).
Bohaterami kampanii „Jak świętować to tylko z Pepsi!” są niebieskie elfy Pepsi, w które wcielili się Chomacka, Musiał, Fidusiewicz i Gąsiewska. Kampania prowadzona jest w mediach offline i online, w tym w mediach społecznościowych. Kreacje pojawią się także na świątecznych opakowaniach Pepsi (16 różnych haseł na limitowej edycji Pepsi Regular i w wariancie bezcukrowym Max). Ponadto w sklepach pojawią się świąteczne wydania materiałów POS (ekspozycje z produktami Pepsi utrzymane są w niebieskiej scenerii, z białymi śnieżnymi elementami w otoczeniu elfów).
Za kreację w telewizji i kanałach cyfrowych odpowiada agencja Artegence, a za planowanie mediów - Media Direction OMD. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka wyprodukowały Papaya Films i Film Produkcja. Za produkcję materiałów digital odpowiada Film Produkcja (reżyserem jest Piotr Matejkowski), a za produkcję materiałów outdoorowych i sesję zdjęciową odpowiada agencja BBDO i Film Produkcja. Działania PR prowadzi Questia Communications Management Consultants.
(IKO, 09.11.2020)