Marka Lysol wchodzi na polski rynek, debiut wspiera kampanią

Kampania potrwa do końca roku (fot. materiały prasowe)
„Dezynfekuj, aby chronić tych, których kochasz” - pod takim hasłem Reckitt Benckiser Hygiene Home Poland startuje z kampanią wprowadzającą markę środków do dezynfekcji Lysol.
Kampania potrwa do końca roku. Pierwszy etap to działania medialne we współpracy z ekspertami: w ramach cyklu artykułów i filmów edukacyjnych dr Paweł Grzesiowski, pediatra i immunolog oraz dr Mariusz Gogól, biolog, będą mówić o wirusach i bakteriach. Drugi filar kampanii stanowi spot telewizyjny, którego emisja ruszyła 2 listopada. Kampania telewizyjna obejmuje kanały główne TVN i Polsatu, kanały tematyczne z grupy TVP, TVN i Polsatu.
Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Havas Warsaw, a za zakup mediów do kampanii - OMD. Za koordynację kampanii edukacyjnej wprowadzającej markę Lysol na polski rynek jest odpowiedzialna agencja Walk PR.
(AMS, 03.11.2020)
