Dział: PRASA

Dodano: Październik 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet, RMF FM i "Rzeczpospolita" we wrześniu cytowane najczęściej

Jednymi z najczęściej cytowanych materiałów w Onecie były artykuły o projekcie ustawy "Piątka dla zwierząt" (źródło IMM)

Portal Onet.pl z ponad 5,2 tys. cytowaniami znalazł się we wrześniu na czele zestawienia i utrzymuje się na pozycji lidera od ponad roku – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Jednymi z najczęściej cytowanych materiałów w Onecie były artykuły dotyczące projektu ustawy "Piątka dla zwierząt". Na kolejnych miejscach za Onetem (5234) w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów znalazły się: radio RMF FM (3755 cytowań) i dziennik "Rzeczpospolita" (3196).

Wśród stacji telewizyjnych najwięcej cytowań we wrześniu miały: Polsat News (2302), TVN 24 (2240), a za nim TVN (823).

Stacje radiowe z największą liczbą wzmianek to: RMF FM (3755), Radio Zet (1284) i Radio Plus (744), które podskoczyło o 11 miejsc - minister rodziny Marlena Maląg mówiła w nim o wprowadzeniu przepisów mających uregulować zdalną formę pracy.

W zestawieniu najczęściej cytowanych portali internetowych na podium znalazł się Onet.pl (5234), za nim Wp.pl (2659) i Interia.pl (1117).

Najbardziej opiniotwórczymi tytułami prasowymi we wrześniu były: "Rzeczpospolita" (3196), "Gazeta Wyborcza" (1830) i "Super Express" (1649).

Wśród tygodników i dwutygodników na czele był tygodnik "Sieci" (600), któremu wywiadu udzielił Jarosław Kaczyński. Następne w tej kategorii były tygodniki "Do Rzeczy" (228) i "Wprost" (221).

Press

Natomiast najczęściej cytowanym tytułem w kategorii miesięczniki i dwumiesięczniki był we wrześniu "Forbes" (159). Na kolejnych miejscach znalazły się zaś "Twój Styl" (77) i "Press" (76).

W kategorii najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomicznym i biznesowym na czele były: "Rzeczpospolita" (3196), "Dziennik Gazeta Prawna" (1495) i "Puls Biznesu" (864). Z kolei w zestawieniu mediów o profilu biznesowym i ekonomicznym obejmującym serwisy internetowe na miejscu pierwszym był Money.pl (669), na drugim Businessinsider.com.pl (230), a na trzecim Bankier.pl (216).

Najbardziej opiniotwórcze z mediów regionalnych to: Radio Poznań (181), "Głos Wielkopolski" (173) i "Gazeta Wrocławska" (123).

Press

Analizę częstotliwości cytowań mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 44 715 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia, telewizji i portali internetowych. Badanie dotyczy okresu 1-30 września 2020 roku.

(BAE, 30.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.