"Newsweek", "Gazeta Polska" i "Sieci" ze wzrostem sprzedaży w sierpniu
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Newsweek Polska" wzrosła rok do roku o 9,82 proc., a "Gazety Polskiej" - o 9,22 proc.
W sierpniu tygodniki "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) i "Sieci" (Fratria) zanotowały wzrost sprzedaży rok do roku. Największy spadek miał "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media).
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w sierpniu wyniosła 95 201 egz. (spadek o 2,05 proc. w stosunku do sierpnia 2019 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" - 90 405 egz. (spadek o 14,72 proc.), "Newsweek Polska" - 80 327 egz. (wzrost o 9,82 proc.), "Sieci" - 40 702 egz. (wzrost o 3,88 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 433 egz. (spadek o 9,65 proc.), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 26 676 egz. (spadek o 2,78 proc.), "Gazeta Polska" - 24 129 egz. (wzrost o 9,22 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 14 497 egz. (spadek o 8,14 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w sierpniu sprzedawał 218 225 egz. (spadek o 9,29 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(JSX, 20.10.2020)