BNG otwiera biuro w Dubaju, na czele były szef regionu w Saatchi & Saatchi
Adil Khan i Zubair Siddiqui zarządzają dubajską agencją BNG (fot. materiały prasowe)
Brand New Galaxy inwestuje w duże regionalne biuro w Dubaju. Adil Khan, były CEO Saatchi & Saatchi w regionie, został CEO Brand New Galaxy MEA.
Holding reklamowo-technologiczny Brand New Galaxy w październiku otworzył regionalne biuro w Dubaju. Na czele oddziału MEA stoi Adil Khan, dotychczasowy CEO Saatchi & Saatchi MEA oraz Zubair Siddiqui, były managing director Universal McCann MENA, które obejmuje stanowisko chief operating officera.
Mieszczące się w nowym biurowcu Onyx Tower biuro Brand New Galaxy początkowo ma zatrudniać około 50 pracowników. BNG MEA dzielić się będzie na trzy specjalistyczne departamenty: performance & automation, e-commerce, creative & content production.
- Nasza strategia wzrostu nie mogła pominąć tak istotnego regionu, jakim jest MEA. Zarówno globalne kontrakty, jak i praca z lokalnymi klientami z Bliskiego Wschodu powodowały, że tak duża inwestycja była tylko kwestią czasu. W przeciągu ostatnich 10 miesięcy nasze zespoły pracowały na pełnych obrotach, żeby przygotować wszystko do oficjalnego startu. Teraz możemy potwierdzić, że jesteśmy gotowi z pięknym biurem, najwyższej klasy zarządem oraz najlepszymi talentami na rynku – informuje Michał Glapiński, chief growth officer BNG.
- Osiągnięcia i biznesowa odwaga Galaktyki robią na mnie niesamowite wrażenie – zarówno na poziomie innowacyjności rozwiązań, jak i globalnych ambicji – mówi Adil Khan, CEO Brand New Galaxy MEA.
Adil Khan przez ostatnie 10 lat związany był z Grupą Publicis, gdzie od 2010 roku pełnił rolę CEO regionalnego biura Saatchi & Saatchi Middle East. W latach 1999-2010 jako managing director rozwijał Young & Rubicam w Dubaju. Przez ponad 25 lat pracy w branży tworzył kampanie dla takich klientów, jak: P&G, Cadillac, Dubai Tourism, ADCB, Ford, Colgate Palmolive, zdobywając liczne lokalne i globalne nagrody.
Zubair Siddiqui jest związany z branżą od ponad 23 lat. Początkowo pracował w Starcom MediaVest, następnie przez 18 lat w UM MENA. Przez ostatnie 10 lat był dyrektorem zarządzającym w UM MENA w Dubaju, współpracował z międzynarodowymi i regionalnymi klientami, w tym m.in. z Reckitt Benckiser, Coca-Cola, L'Oréal. Podczas pracy w UM MENA Dubaj zdobył wiele wyróżnień, w tym nagrodę Dubai Lynx Media Agency of the Year oraz tytuł Effie w kategorii Najskuteczniejszy dom mediowy.
Brand New Galaxy to niezależna platforma integrująca tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach Brand New Galaxy pracuje ponad 400 osób, zatrudnionych w ośmiu podmiotach: Man on the Moon, Stratosfera, Pathfinder 23, Synthrone, Spacecamp, Life on Mars, New Gravity, Robonauts Pictures.
(AMS, 20.10.2020)