Nextbike sam sprzedaje reklamy na rowerach

Nośniki reklamowe na pojazdach Nextbike są dostępne w 17 miastach (fot. materiały prasowe)
Nextbike Polska, operator rowerów miejskich, po zakończeniu współpracy z firmą reklamy zewnętrznej Synergic sam będzie sprzedawał powierzchnię reklamową na jednośladach.
Nextbike poinformował, że "od teraz kampanię można zamówić bezpośrednio u operatora systemów rowerowych". Jednocześnie zachwala, że umieszczone na rowerach miejskich skrzydełka reklamowe są skutecznym rozwiązaniem promocyjnym.
30 września Nextbike Polska wydał oświadczenie o braku chęci kontynuowania umowy dzierżawy nośników reklamowych z firmą Synergic. Dwa tygodnie wcześniej w aneksie do umowy z Synergic pozbawił tę firmę wyłączności na sprzedaż reklam na swoich rowerach.
Nośniki reklamowe na jednośladach Nextbike są dostępne w 17 miastach (m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Białymstoku, Chorzowie). W br. liczba tych nośników wyniosła 14,8 tys.
(IKO, 08.10.2020)
