Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studio filmowe Oto Film łączy się z domem produkcyjnym Tank

Magdalena Olak i Jacek Kulczycki połączyli siły we wspólnym przedsięwzięciu (fot. materiały prasowe)

Zarządy i właściciele spółek produkcyjnych Tank i Oto Film postanowili połączyć firmy. Ma to umocnić ich pozycję w realizacji produkcji filmowych: reklamowych, fabularnych, tworzenia contentu wideo, nowych mediów, postprodukcji filmowej oraz obsługi przedsięwzięć zagranicznych.

We wspólnym przedsięwzięciu Jacek Kulczycki, właściciel, CEO Oto Film, obejmuje rolę CEO i prezesa zarządu, a Magdalena Olak, managing director & executive producer w Tank, obejmując udziały w Oto Film, zostanie w nim wiceprezeską zarządu i dyrektorką zarządzającą.

Nowy zarząd Oto Film planuje modyfikację modelu biznesowego firmy, przebudowę struktury organizacyjnej, zmianę siedziby i rebranding. Ma się to stać do połowy 2021 roku. Tank pozostaje odrębną spółka i będzie prowadził dotychczasową działalność, ale wszyscy pracownicy firmy staną się pracownikami Oto Film. 

- Decyzja o połączeniu podyktowana jest chęcią zbudowania jeszcze lepszej oferty
produkcyjnej, opartej na naszym wieloletnim doświadczeniu, umiejętnościach budowy relacji oraz rzetelnych fundamentach biznesowych obu firm – podkreśla Jacek Kulczycki. Dodaje, że obie spółki będą razem pracowały nad zwiększaniem kreatywnej roli producentów w partnerskich relacjach z klientami.

Magdalena Olak mówi, że "połączenie Tank z Oto Film to przykład równania 1+1=3, gdzie nowa wartość powstaje w wyniku sumy doświadczeń obu firm i ich pracowników, a także rozwijania nowych usług i produktów dla rynku krajowego i klientów zagranicznych". - Chcemy być nowoczesnym, prężnym, godnym zaufania, a przede wszystkim jakościowym partnerem z kluczową rolą producenta i z szerokim wachlarzem usług, które może zaoferować klientom – podsumowuje Olak.

Magdalena Olak i Jacek Kulczycki są członkami założycielami Klubu Producentów Reklamowych Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wspólnie zasiadali też w Zarządzie KPR. Obydwoje uczestniczyli w konkursie ADwo/MAN 2019 - w kategorii Studiów i Domów Produkcyjnych, w którym Magdalena Olak uzyskała nominację, a laureatem został Jacek Kulczycki.

Studio Filmowe Oto jest jednym z najdłużej działających w Polsce. Założył je w 1992 roku Jacek Kulczycki, który ma większość udziałów. Oto Film zrealizował niemal 3000 produkcji dla kampanii reklamowych czołowych marek w Polsce, m.in. Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4 Play, NC+, Coca-Cola, Ferrero, współpracując z głównymi agencjami reklamowymi i twórcami reklam i filmów. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów i reklamodawców, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures, Aggressive.tv i Great Guns.

Ściśle współpracuje i jest zależne własnościowo od Oto Film studio postprodukcji
filmowej Orka, a także Cafe Ole - studio postprodukcji dźwiękowej. W obu Jacek Kulczycki ma większość udziałów.

Tank powstało w 2006 roku, jest zarządzane przez Magdalenę Olak, która ma 100 proc. udziałów i pełni funkcję CEO/prezeski zarządu. Firma zrealizowała prawie 200 filmów - głównie reklamowych, ale była też koproducentem filmu fabularnego "Słodki koniec dnia", nagrodzonego na Sundance Film Festival i Międzynarodowym Festiwalu Kina Niezależnego Off Camera. Tank także współpracuje z czołowymi agencjami reklamowymi w Polsce, realizując kampanie m.in. dla firm T-Mobile, IKEA, Huawei, Lotos, Kompania Piwowarska.

(AMS, 01.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.