Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aż cztery tygodniki ze wzrostem sprzedaży

Średnia sprzedaż ogółem "Newsweeka Polska" wzrosła o 12,67 proc., "Gazety Polskiej" - o 1,61 proc., "Polityki" - o 6,14 proc., "Tygodnika Powszechnego" - o 5,65 proc. (fot. Jakub Kamiński/East News)

W lipcu tygodniki "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), "Polityka" (Polityka), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) i "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) zanotowały wzrost sprzedaży rok do roku.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" w lipcu wyniosła 97 692 egz. (wzrost o 6,14 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) – 90 291 egz. (spadek o 12,39 proc.), "Newsweek Polska" - 77 482 egz. (wzrost o 12,67 proc.), "Sieci" (Fratria) – 38 881 egz. (spadek o 0,95 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 204 egz. (spadek o 7,78 proc.), "Tygodnik Powszechny" - 26 508 egz. (wzrost o 5,65 proc.), "Gazeta Polska" - 23 554 egz. (wzrost o 1,61 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 14 273 egz. (spadek o 3,95 proc.).

Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w lipcu sprzedawał średnio 211 281 egz. (spadek o 10,23 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP. (JSX)

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 18.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.