Aż cztery tygodniki ze wzrostem sprzedaży
Średnia sprzedaż ogółem "Newsweeka Polska" wzrosła o 12,67 proc., "Gazety Polskiej" - o 1,61 proc., "Polityki" - o 6,14 proc., "Tygodnika Powszechnego" - o 5,65 proc. (fot. Jakub Kamiński/East News)
W lipcu tygodniki "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), "Polityka" (Polityka), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) i "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) zanotowały wzrost sprzedaży rok do roku.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" w lipcu wyniosła 97 692 egz. (wzrost o 6,14 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) – 90 291 egz. (spadek o 12,39 proc.), "Newsweek Polska" - 77 482 egz. (wzrost o 12,67 proc.), "Sieci" (Fratria) – 38 881 egz. (spadek o 0,95 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 204 egz. (spadek o 7,78 proc.), "Tygodnik Powszechny" - 26 508 egz. (wzrost o 5,65 proc.), "Gazeta Polska" - 23 554 egz. (wzrost o 1,61 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 14 273 egz. (spadek o 3,95 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w lipcu sprzedawał średnio 211 281 egz. (spadek o 10,23 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP. (JSX)
(JSX, 18.09.2020)