Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Szydłowska w internetowym Newonce.radio

Agnieszka Szydłowska o dołączeniu do Newonce.radia poinformowała na Instagramie (screen Instagram.com/Babaszydlo)

Agnieszka Szydłowska, przez 17 lat dziennikarka Programu III Polskiego Radia, dołącza do zespołu internetowej rozgłośni Newonce.radio.

Szydłowska poinformowała o tym na Instagramie w niedzielę wieczorem. Prowadzone przez nią audycje znajdą się w nowej ramówce stacji, która startuje w przyszły poniedziałek 21 września.

"Newonce gra u nas wszędzie - w domu, w aucie. I myślę, że to radio akurat nie jest jak inne »projekty w internecie«. Bywa, że realizuje audycje, które powinno realizować radio publiczne, gdyby można było w nim mówić jasno, co się myśli i wyrażać opinie bez obaw o cenzurę. Bywa też szczeniackie i aroganckie - jak medium robione przez młodych ludzi. W sumie od takiego radia zaczynałam" - opowiadała Agnieszka Szydłowska w rozmowie z serwisem Radionewsletter.pl, zamieszczonej jeszcze przed ogłoszeniem jej przejścia do Newonce.radia. Szydłowska przed Trójką pracowała w Rozgłośni Harcerskiej i Radiostacji.

Agnieszka Szydłowska zdecydowała się odejść z Trójki po tym, jak w maju ówczesna dyrekcja Trójki unieważniła głosowanie "Listy przebojów Trójki" i publicznie zarzuciła Markowi Niedźwieckiemu manipulację przy liczeniu głosów.

Agnieszka Szydłowska miała mieć program w radiowej Dwójce. "Były plany i był to dla mnie bardzo ważny moment zawodowy. Propozycja, która w pełni, a może nawet na wyrost, doceniała moje umiejętności. Jednak dopóki mamy w radiu panią prezes Agnieszkę, nie widzę tam dla siebie miejsca" - stwierdziła Szydłowska w rozmowie z serwisem Radionewsletter.pl.

Współpracę z Szydłowską zakończył natomiast TVP Kultura, a współtworzony przez nią "Tygodnik kulturalny" spadł z anteny. Od września dziennikarka realizuje cykl podcastów "Nagrywki pani Szydłowskiej" dla Empiku.

(KOZ, 14.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.