Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Audycja Piotra Metza w radiowej Dwójce

Audycja Piotra Metza (drugi z prawej) zadebiutuje 3 lipca (fot. Piotr Piorun/Polskie Radio)

W przyszłym tygodniu w Programie II Polskiego Radia zadebiutuje audycja Piotra Metza. Z naszych informacji wynika, że program w Dwójce prawdopodobnie będzie mieć też Agnieszka Szydłowska. 

Program Piotra Metza pojawi się 3 lipca i będzie nadawany w ramach "Nocnej strefy". - To pasmo z dźwiękami nieobecnymi w żadnych innych mediach. Piotr ze swoimi pasjami i wiedzą idealnie się w nie wpisuje - mówi Małgorzata Małaszko-Stasiewicz, dyrektor i redaktor naczelna Dwójki.

Piotr Metz ma nie być w Dwójce jedyną osobą znaną z anteny Trójki. Jak ustaliliśmy, prawdopodobnie we wrześniu w Programie II pojawi się autorska audycja Agnieszki Szydłowskiej. Z Szydłowską we wtorek nie udało nam się skontaktować.

Piotr Metz z Trójką związany jest od 2005 roku (wcześniej był z nią związany w latach 80.), od marca 2016 do maja 2020 roku kierował redakcją muzyczną. W przeszłości był m.in. dyrektorem muzycznym RMF FM, szefem programowym Radiostacji i redaktorem naczelnym "Machiny".

Agnieszka Szydłowska w 2003 roku rozpoczęła pracę w radiowej Trójce. Prowadziła m.in. "Radiowy dom kultury" i "Program alternatywny". W połowie maja poinformowała o złożeniu wypowiedzenia.

(KOZ, 24.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.