Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Szydłowska robi podcasty dla Empik Music

Agnieszka Szydłowska do niedawna pracowała w radiowej Trójce i TVP Kultura (fot. Piotr Molecki/East News)

Agnieszka Szydłowska 6 września wystartuje z cyklem podcastów "Nagrywki pani Szydłowskiej" realizowanym dla Empik Music. Gościem pierwszego odcinka będzie piosenkarka Sanah.

Niedawno TVP Kultura po 15 latach zdjęła z anteny współtworzony przez Szydłowską "Tygodnik kulturalny" i rozstała się z dziennikarką. "Po 15 latach pracy, wielu godzinach potu i wspaniałości zwolnienie mnie z TVP Kultura (przez telefon) trwało 2 minuty. Alleluja!" - napisała wtedy Szydłowska na Facebooku. Dziennikarka w TVP Kultura prowadziła też program "Niedziela z...".

Szydłowska po tym, jak w maju dyrekcja Programu III Polskiego Radia unieważniła głosowanie "Listy przebojów Trójki" i publicznie zarzuciła Markowi Niedźwieckiemu manipulację przy liczeniu głosów, złożyła w radiu wypowiedzenie. Pracę w radiowej Trójce rozpoczęła w 2003 roku. Prowadziła m.in. "Radiowy dom kultury" i "Program alternatywny".

(JSX, 01.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.