K2 przygotowała kampanię UPC
Bohaterem kampanii jest brand hero marki, stworzony przez agencję K2 (fot. materiały prasowe)
Operator kablowy UPC Polska rozpoczął kampanię, w której wykorzystuje postać UPCeusza, brand hero marki. Za jej przygotowanie odpowiada agencja K2.
Kampania prowadzona jest przede wszystkim w telewizji i w internecie. Działania obejmują również spoty radiowe i BTL. W 30-sekundowym spocie telewizyjnym w reżyserii Marcina Filipka promowana jest oferta internetowa UPC. Bohaterem kampanii jest brand hero marki UPCeusz, który został stworzony w ub.r. przez agencję K2. „Tym razem brand hero UPCeusz pędzi, śmiga i wciela się w różne role, żeby podkreślić szybkość i niezawodność internetu UPC” - informuje Magda Banasik, senior copywriterka, współautorka kampanii.
K2 przygotowała kreację kampanii. Postprodukcją zajęło się studio Human Ark, a spot udźwiękowiło studio Głośno. Media zaplanowała i kupiła agencja OMD.
(IKO, 08.09.2020)