Whirlpool wybrał WPP do obsługi w Polsce i 28 krajach EMEA
Proces wyboru agencji trwał dziewięć miesięcy (fot. Wikimedia Commons)
Whirlpool wybrał holding reklamowy WPP na strategicznego partnera w zakresie komunikacji w 29 krajach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), w tym w Polsce. Współpraca rozpocznie się w styczniu.
Grupa WPP tworzy w Mediolanie specjalnie dla Whirlpoola (firmy produkującej sprzęt AGD) międzynarodowy zespół z całego regionu EMEA. Pracownicy wywodzą się z należących do holdingu agencji: Wunderman Thompson, VMLY&R, m/Six, BCW (Burson Cohn & Wolfe), Geometry, Hogarth i AKQA.
Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA – KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg – została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych. Proces wyboru trwał dziewięć miesięcy.
(MAC, 08.09.2020)