Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Whirlpool wybrał WPP do obsługi w Polsce i 28 krajach EMEA

Proces wyboru agencji trwał dziewięć miesięcy (fot. Wikimedia Commons)

Whirlpool wybrał holding reklamowy WPP na strategicznego partnera w zakresie komunikacji w 29 krajach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), w tym w Polsce. Współpraca rozpocznie się w styczniu.

Grupa WPP tworzy w Mediolanie specjalnie dla Whirlpoola (firmy produkującej sprzęt AGD) międzynarodowy zespół z całego regionu EMEA. Pracownicy wywodzą się z należących do holdingu agencji: Wunderman Thompson, VMLY&R, m/Six, BCW (Burson Cohn & Wolfe), Geometry, Hogarth i AKQA. 

Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA – KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg – została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych. Proces wyboru trwał dziewięć miesięcy.

(MAC, 08.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.