"Wprost" szuka redaktora naczelnego
Od maja tygodnik ukazuje się tylko w formie cyfrowej
PMPG Polskie Media SA, właściciel wydawcy tygodnika "Wprost" (AWR Wprost), szuka redaktora naczelnego tytułu.
PMPG Polskie Media SA, właściciel wydawcy tygodnika "Wprost" (AWR Wprost), szuka redaktora naczelnego tytułu.
Ogłoszenie opublikowano na stronach PMPG. Spółka pisze, że szuka naczelnego, który "podejmie wyzwanie poprowadzenia w świecie cyfrowym tytułu z 40-letnią historią". Obecnie tytułem jako redaktor prowadzący kieruje Szymon Krawiec, kierownik działu Biznes tygodnika. W przeszłości naczelnymi byli m.in. Marek Król, Stanisław Janecki, Tomasz Lis, Sylwester Latkowski, Jacek Pochłopień i ostatnio Marcin Dzierżanowski.
Niedawno do zespołu tygodnika dołączyli: Agnieszka Niesłuchowska jako wydawczyni Wprost Premium, Igor Nowiński jako szef social mediów oraz dziennikarze Dariusz Grzędziński i Marcin Dobski.
30 marca ukazał się ostatni numer "Wprost" w wersji drukowanej. Od maja tygodnik ukazuje się (w piątki) tylko w formie cyfrowej. Od marca serwis Wprost.pl notuje wzrost liczby użytkowników, największy na początku pandemii. Jak wynika z badania Gemius/PBI, w marcu odwiedziło go 8,97 mln użytkowników (wzrost o 206,84 proc. w stosunku do tego samego miesiąca 2019 roku), w kwietniu 6,82 mln (wzrost o 102,95 proc.), w maju 4,64 mln (wzrost o 14,97 proc.), w czerwcu 4,34 mln (wzrost o 20,61 proc.), a w lipcu 4,47 mln (wzrost o 35,98 proc.). Wprost.pl jest liderem w segmencie serwisów internetowych tygodników ogólnopolskich.
(JSX, 08.09.2020)