Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania zachęcająca kobiety do badań USG

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja DDB (screen: YouTube/DDB Warszawa)

Fundacja Rak’n’Roll oraz Avon Kontra Rak Piersi w kampanii "Dzień na U", zachęcają Polki, aby traktowały badanie USG tak jak zwykłą wizytę u fryzjera, manikiurzystki czy fizjoterapeuty.

Wybierając nową kategorię „Dzień na U” w aplikacji Booksy, kobiety mogą zapisać się na USG w jednym z gabinetów diagnostycznych, równocześnie umawiając zabiegi pielęgnacji urody w tej samej okolicy. Akcja promowana jest na Facebooku, Instagramie i na displayach oraz na stronie www.dziennau.pl. Dodatkowo wspierają ją influencerki, zamieszczając relacje ze swojego "Dnia na U" i pokazując, jak połączyć badanie USG z wizytą w salonie fryzjerskim czy u kosmetyczki.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja DDB. Komunikacją PR i działaniami z zakresu influencer marketingu zajęła się agencja Garden of Words. Za zakup mediów odpowiada PHD. Materiały animowane przygotowało studio Televisor, a stronę dziennau.pl – Happy Endians.

 

(AMS, 28.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.