Karol Stryja i Edyta Kowal prowadzą podcast Facebooka na temat marketingu
Prowadzącymi podcast „Rozmowy Facebooka” są Karol Stryja i Edyta Kowal (fot. materiały prasowe)
Facebook uruchomił podcast „Rozmowy Facebooka” poświęcony trendom społecznym, biznesowym i technologii. Prowadzącymi są Karol Stryja i Edyta Kowal.
Podcast zawiera trzy cykle tematyczne: Trendy (dyskusje z badaczami i ekspertami poświęcone zjawiskom społecznym i technologicznym, które wpływają na biznes), Marki (rozmowy o sposobach komunikacji firm, ich podejściu do marketingu, w tym analizy najciekawszych kampanii), Narzędzia (prezentacja technologii Facebooka).
Podcast prowadzą Karol Stryja, były chief podcast officer w Storia by Abstra, autor podcastu „Zawodowcy”, oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm. Premierowe cztery odcinki opublikowano 26 sierpnia, a kolejne będą udostępniane co tydzień. W pierwszym – wprowadzającym – odcinku wzięła udział Agnieszka Kosik, head of Poland at Facebook Poland. Gośćmi kolejnych podcastów byli: Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.pl, Aleksandra Przegalińska, badaczka sztucznej inteligencji, oraz Kamil Wyszkowski, dyrektor generalny UN Global Compact w Polsce. Podcast dostępny jest m.in. na Facebooku, Spotify, Apple Podcasts.
(IKO, 27.08.2020)