KFC po 64 latach zmienia slogan
Hasło "It's Finger Lickin' Good" zostało zmodyfikowane (fot. materiały prasowe)
Amerykańska sieć fast foodów KFC po 64 latach rezygnuje w przekazach reklamowych z hasła "It's Finger Lickin' Good". Powodem jest pandemia koronawirusa.
Firma KFC podjęła decyzję o rezygnacji z hasła, które w polskiej wersji brzmi "Palce lizać!". Według KFC dotychczasowe hasło przestało pasować do sytuacji, gdy świat walczy z pandemią koronawirusa. "Mamy kultowy slogan, który chwilowo nie pasuje do obecnej sytuacji. Podczas gdy my wstrzymujemy się z używaniem hasła »It's Finger Lickin' Good«, możecie być pewni, że jedzenie, które uwielbia tak wielu ludzi na całym świecie, ani trochę się nie zmieni" – poinformowała Catherine Tan-Gillespie, globalna dyrektorka ds. marketingu w KFC.
Na całym świecie hasło "It's Finger Lickin' Good" zostało zmodyfikowane – zasłonięto słowa "Finger Lickin'", zostawiając jedynie "It’s Good". Tak zmienione hasło pojawiło się na filmikach publikowanych przez KFC Polska w mediach społecznościowych. Firma zapowiada, że wkrótce ruszy konkurs konsumencki na Facebooku i Instagramie.
(IKO, 26.08.2020)