Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netia promuje nowe pakiety telewizyjne w kampanii ATL

Bohaterowie spotu to grupa „sympatycznych, świetlistych stworzeń, przypominających korniki" (screen: YouTube/Netia)

Netia rozpoczęła kampanię ATL promującą nową ofertę pakietów telewizyjnych.

Promowana przez Netię oferta zawiera trzy rodzaje pakietów telewizyjnych (78 kanałów, 100 lub 183) wraz z dostępem do internetu o prędkości pobierania do 300 Mb/s. Każdy z pakietów można poszerzyć m.in. o kanały premium, dodatkowe dekodery, GigaNagrywarkę bądź zwiększyć prędkość internetu do 1 Gb/s.

Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji do 4 października (30-sekundowy spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat i TVN Discovery Polska). Bohaterami spotu jest grupa „sympatycznych, świetlistych stworzeń”, przypominających korniki. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, a spot wyprodukowała firma TFP. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Vizeum.

Kampanię ATL poprzedzała kampania BTL, którą prowadzono w lipcu pod hasłem „Nowe pakiety jak rakiety”.

(IKO, 25.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.