Netia promuje nowe pakiety telewizyjne w kampanii ATL
Bohaterowie spotu to grupa „sympatycznych, świetlistych stworzeń, przypominających korniki" (screen: YouTube/Netia)
Netia rozpoczęła kampanię ATL promującą nową ofertę pakietów telewizyjnych.
Promowana przez Netię oferta zawiera trzy rodzaje pakietów telewizyjnych (78 kanałów, 100 lub 183) wraz z dostępem do internetu o prędkości pobierania do 300 Mb/s. Każdy z pakietów można poszerzyć m.in. o kanały premium, dodatkowe dekodery, GigaNagrywarkę bądź zwiększyć prędkość internetu do 1 Gb/s.
Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji do 4 października (30-sekundowy spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat i TVN Discovery Polska). Bohaterami spotu jest grupa „sympatycznych, świetlistych stworzeń”, przypominających korniki. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, a spot wyprodukowała firma TFP. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Vizeum.
Kampanię ATL poprzedzała kampania BTL, którą prowadzono w lipcu pod hasłem „Nowe pakiety jak rakiety”.
(IKO, 25.08.2020)