Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski w kampanii T-Mobile promuje 5G i jakość sieci

Robert Lewandowski ambasadorem T- Mobile został tydzień temu (screen: YouTube/T-MobilePL)

Najnowsza kampania T-Mobile  z udziałem Roberta Lewandowskiego mówi o sieci 5G i jej jakości.

Kampanię z udziałem piłkarza można oglądać w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz na nośnikach stacjonarnych już od piątku 21 sierpnia.

W najnowszej odsłonie kampanii „Bez nonsensów” T-Mobile po raz kolejny przedstawia niedogodności, z jakimi zmagają się klienci korzystający z usług telekomunikacyjnych – tym razem niską jakością internetu mobilnego.

W ramach kampanii powstały 30- i 45-sekundowe wersje spotu, które będą emitowane w kanałach telewizyjnych. Wariant 60-sekundowy można zobaczyć w internecie. Działania promocyjne będą prowadzone także w mediach społecznościowych oraz na nośnikach stacjonarnych.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Roberta Lewandowski to kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium, z którym wygrał w niedzielę Ligę Mistrzów. Ambasadorem T- Mobile został tydzień temu.

(AMS, 24.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.