Bogusław Linda wystąpi w kampanii kawy ziarnistej Mokate
Kampania Mokate z Bogusławem Lindą wystartuje po wakacjach (fot. materiały prasowe)
Grupa Mokate wybrała agencję Insignia do realizacji kampanii reklamowej kawy ziarnistej. W spocie reklamowym wystąpi Bogusław Linda.
Trzy przetargi Mokate prowadziła od końca czerwca, w dwóch pozostałych (dotyczących kampanii cappuccino oraz herbaty Loyd) agencje jeszcze nie zostały wybrane. Do każdego z przetargów zaproszono po cztery agencje.
Michał Marecki, marketing director Grupy Mokate, potwierdził wybór agencji Insignia, a także to, że w spocie reklamowym kawy ziarnistej wystąpi aktor Bogusław Linda. - Spot był kręcony w środę - przyznał Marecki, ale nie podał żadnych szczegółów na temat kampanii. Jej start jest zaplanowany na okres powakacyjny.
Bogusław Linda reklamował już m.in. T-Mobile, Renault Polska, whisky Johnnie Walker (Diageo), Narodowe Centrum Kultury i 4fun Media. Był twarzą kampanii wspierającej wprowadzenie przez Grupę CEDC na polski rynek wódki Bols Platinum, promował Pharmaton Geriavit (Boehringer Ingelheim) - suplement diety dla osób po 50. roku życia, reklamował też kanał filmowy Cinemax, sieć Burger King, markę jeansów Americanos i PTE Winterthur. Brał też udział w kilku akcjach społecznych.
Pod marką Mokate są sprzedawane mieszanki kawy ziarnistej, miksy kawowe 3in1 i 2in1, kawa Cappuccino oraz rozpuszczalna. Marka Loyd to herbata w piramidkach, ekspresowa, liściasta (czarna, zielona, owocowa i funkcjonalna).
(AMS, 21.08.2020)