Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek", "Tygodnik Powszechny", "Gazeta Polska" z lepszą sprzedażą

Największy spadek w pierwszym półroczu zanotował "Gość Niedzielny" (fot. Pexels.com)

W pierwszym półroczu spadła sprzedaż wszystkich tygodników ogólnopolskich, a w samym czerwcu wyniki poprawiły "Newsweek", "Tygodnik Powszechny" i "Gazeta Polska".

W pierwszym półroczu średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) wyniosła 90 401 egz. (spadek o 4,7 proc. względem pierwszego półrocza 2019 roku). Kolejne były: "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) - 85 480 egz. (spadek o 22,5 proc.), "Newsweek Polska" - 71 969 egz. (spadek o 4,5 proc.), "Sieci" (Fratria) - 36 554 egz. (spadek o 6,9 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 28 600 egz. (spadek o 10 proc.), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 26 127 egz. (spadek o 5,5 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 21 804 egz. (spadek o 1,6 proc.), "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 14 212 egz. (spadek o 7,8 proc.).

Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w pierwszym półroczu sprzedał 210 474 egz. (spadek o 7 proc.).

W samym czerwcu sprzedaż w porównaniu z czerwcem 2019 roku poprawiły "Newsweek" - o 13,8 proc. (do 78 578 egz.), "Tygodnik Powszechny" - o 17,2 proc. (do 30 083 egz.) i "Gazeta Polska" - o 10,7 proc. (do 22 924 egz.).

Sprzedaż "Polityki" w czerwcu wyniosła 92 363 egz. (spadek o 0,6 proc.), "Gościa Niedzielnego" - 89 738 egz. (spadek o 15,7 proc.), "Sieci" - 38 144 egz. (spadek o 2,9 proc.), "Tygodnika do Rzeczy" - 27 819 egz. (spadek o 11,8 proc.), a "Przeglądu" - 14 161 egz. (spadek o 5,5 proc.). Natomiast sprzedaż "Angory" w czerwcu wyniosła 209 433 egz. (spadek o 4,9 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

(KOZ, 19.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.