Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Business Factory partnerem reklamowym TikToka w Polsce

Pierwsze kampanie wykorzystujące TikToka przygotowane przez Business Factory powinny pojawić się w czwartym kwartale br. (fot. Kon Karampelas/Unsplash.com)

Business Factory jako partner TikToka będzie się specjalizować w kompletnym przygotowaniu kampanii prowadzonych w tym serwisie.

Business Factory zamierza pracować dla klientów wszystkich branż. Zajmie się strategią, planowaniem, zakupem oraz influencer marketingiem.

"Widzimy ogromny potencjał w budowaniu strategii komunikacyjnej dla naszych klientów z wykorzystaniem TikToka. Umożliwiamy naszym klientom transparentny zakup mediów na tej platformie, optymalizację i raportowanie wyników" - informuje Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory.

Pierwsze kampanie wykorzystujące platformę TikTok przygotowane przez Business Factory powinny pojawić się w czwartym kwartale 2020 roku.

(AMS, 18.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.