Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 06, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RAS Polska wprowadził płatny dostęp do treści na Fakt.pl

Subskrypcja cyfrowa Fakt.pl ma kosztować 14,9 zł miesięcznie (screen: Fakt.pl)

Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) uruchomił płatną subskrypcję swoich tekstów. 

Pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów pojawiły się w serwisie we wtorek. Za paywallem będą wybrane artykuły z kategorii Wydarzenia, Polityka, Prawo, Pieniądze, Porady, archiwa papierowego "Faktu", dostęp do treści i wydań PDF dodatków cyklicznych dziennika oraz dostęp do codziennego wydania "Faktu" (w formacie PDF). Pierwszy miesiąc dostępny jest w promocji za 1 zł, później miesięczna prenumerata kosztuje 14,9 zł. To kolejny serwis RAS Polska z ofertą treści płatnych (po Newsweek.pl i Forbes.pl).

"Uruchomienie "Faktu" w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej strategii płatnych treści" - tłumaczy w komunikacie Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

Powstanie subskrypcji Fakt.pl oparte jest na integracji platformy wydawniczej Ring Publishing (wydawane są na niej Fakt.pl, Newsweek.pl i Forbes.pl) z dostarczającą usługi zarządzania treściami płatnymi platformą Piano.

RAS Polska informował w kwietniu, że w czasie pandemii odnotował niemal trzykrotny wzrost zainteresowania treściami płatnymi Newsweek.pl i Forbes.pl. Zapewniał, że na razie nie ma planów wprowadzania paid contentu w Onecie. - Ale ten rynek błyskawicznie się rozwija, epidemia wszystko przyspieszyła i trudno powiedzieć, co będzie w przyszłości – mówił w czerwcu "Presserwisowi" redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk.

Liderem w tej kategorii w Polsce jest "Gazeta Wyborcza", która pod koniec pierwszego kwartału miała 236,5 tys. cyfrowych subskrypcji.

Jak wynika z badania Gemius/PBI, w czerwcu serwis Fakt.pl odwiedziło 9,81 mln użytkowników (wzrost o 56,5 proc. względem czerwca 2019 roku), był liderem wśród serwisów dzienników ogólnopolskich. Papierowe wydanie "Faktu" jest najczęściej czytanym dziennikiem w Polsce: jak podaje ZKDP, w czerwcu średnia sprzedaż ogółem wyniosła 178 150 egz. (spadek o 14,75 proc. w porównaniu z czerwcem 2019 roku).

(JSX, 06.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.