CU w kampanii szuka współpracowników z różnych krajów
Autorem zdjęć do kampanii CU jest fotografik Andrzej Świetlik (fot. materiały prasowe)
Twarze młodych ludzi z różnych kultur z tradycyjnymi wzorami celtyckimi, afrykańskimi i tybetańskimi oraz hasło „Odpowiedz na zew” to kampania employer brandingowa „CU Nomads” agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
Agencja postanowiła uruchomić kampanię rekrutacyjną, zapraszając do współpracy osoby, które chciałyby pracować dla niej zdalnie, nawet z różnych zakątków świata.
"Szukamy współpracowników, którzy wykorzystując dostępną technologię, mogą z nami pracować gdziekolwiek się znajdują. Korzyści z wielokulturowości i różnorodnych doświadczeń zespołów jest wiele: różne punkty widzenia, duża otwartość na zadania, kreatywność, to cechy, które w naszej branży mają ogromne znaczenie i sprzyjają powstawaniu oryginalnych pomysłów i rozwiązań" – tłumaczy Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited. Dodaje, że pandemia dużo zmieniła w rzeczywistości, również zawodowej. Okazało się, że można efektywnie pracować również na odległość, a realizacja zadań nie wymaga niczego innego, jak laptopa i szybkiego internetu.
Kampania Communication Unlimited jest obecna na nośnikach zewnętrznych, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Autorem zdjęć jest fotografik Andrzej Świetlik.
Oferty pracy w Communication Unlimited w dwóch wersjach językowych można znaleźć na stronie agencji w zakładce kariera oraz w mediach społecznościowych.
(AMS, 06.08.2020)