Wydawnictwo Bauer przygotowuje "Magazyn 60+"
Lifestylowe czasopismo jest przeznaczone dla osób powyżej 55. roku życia
Redakcja Wydawnictwa Bauer od lipca (wydanie 7-8/2020) zajmuje się przygotowywaniem miesięcznika "Magazyn 60+" (Bez Recepty sp. z o.o.). Wcześniej odpowiadała za to agencja 360 Content Team.
Jak informuje spółka Bez Recepty, Bauer przygotowuje pismo (odpowiada za projekt, redakcję i wykonanie) na podstawie umowy o współpracy, spółka dalej jest wydawcą tytułu. Sekretarzem redakcji została Diana Ożarowska-Sady, wicenaczelna "Przyjaciółki", "Pani Domu" i "Poradnika Domowego". Redaktorką naczelną miesięcznika w dalszym ciągu jest Izabela Raduszewska, a redaktorką prowadzącą Ewa Dembowska.
Do tej pory za przygotowanie magazynu odpowiadała agencja 360 Content Team, funkcjonująca w strukturach biura reklamy Time SA.
Pismo ma nowe rubryki z poradami, większe zróżnicowanie form dziennikarskich i zmienioną szatę graficzną, dzięki czemu, jak zaznacza Bauer, zyskało "bardziej czytelną i przejrzystą strukturę".
Lifestylowe czasopismo przeznaczone jest dla osób powyżej 55. roku życia. Jego nakład to 50 tys. egz., a cena okładkowa wynosi 2,49 zł. Magazyn dostępny jest w prenumeracie. Spółka Bez Recepty to producent leków i suplementów, wydaje również "Dbam o Zdrowie DOZ Magazyn".
(JSX, 30.07.2020)