Heyah wznawia działania reklamowe
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VML&YR (screen: YouTube.com/TMobilePL)
Operator komórkowy T-Mobile Polska rozpoczął kampanię marki Heyah, która w ostatnich latach była nieaktywna reklamowo.
W kampanii "Wiesz, co robić" Heyah promuje nową ofertę i wizerunek, w tym zmieniony logotyp. Operator wprowadził tzw. usługę zero-jedynkową pod nazwą Heyah 01, czyli dokonywanie płatności co drugi miesiąc. Podkreśla przy tym, że usługę można wykupić zdalnie. W komunikacji wykorzystano grafiki nawiązujące do hakowania, programowania i kodu binarnego, m.in. w teaserowej części kampanii imitowano hakowanie reklam innych firm (były przerywane krótkim i niejasnym komunikatem odczytywanym przez nowy głos marki). Powstała też strona Wieszcorobic.pl z konkursem konsumenckim.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VMLY&R (prowadzi też ona działania w mediach społecznościowych), a materiały BTL przygotowała agencja Digitas. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mindshare.
(IKO, 22.07.2020)