Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Heyah wznawia działania reklamowe

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VML&YR (screen: YouTube.com/TMobilePL)

Operator komórkowy T-Mobile Polska rozpoczął kampanię marki Heyah, która w ostatnich latach była nieaktywna reklamowo.

W kampanii "Wiesz, co robić" Heyah promuje nową ofertę i wizerunek, w tym zmieniony logotyp. Operator wprowadził tzw. usługę zero-jedynkową pod nazwą Heyah 01, czyli dokonywanie płatności co drugi miesiąc. Podkreśla przy tym, że usługę można wykupić zdalnie. W komunikacji wykorzystano grafiki nawiązujące do hakowania, programowania i kodu binarnego, m.in. w teaserowej części kampanii imitowano hakowanie reklam innych firm (były przerywane krótkim i niejasnym komunikatem odczytywanym przez nowy głos marki). Powstała też strona Wieszcorobic.pl z konkursem konsumenckim.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VMLY&R (prowadzi też ona działania w mediach społecznościowych), a materiały BTL przygotowała agencja Digitas. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mindshare.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 22.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.