Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amica w kampanii podkreśla swoje polskie korzenie

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja C108 (screen: YouTube.com/AmicaAGD)

Ruszyła wizerunkowa kampania marki Amica. Działania w internecie i telewizji potrwają do 20 września. 

W spocie firma łączy dwa tematy: produktowy i CSR-owy. Podkreśla swoje polskie korzenie, ale także przypomina, że w czasie pandemii wspiera szpitale i laboratoria w całym kraju. 

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest  PHD, a za działania PR - agencja Q&A Communications. Kampania telewizyjna i internetowa obejmująca emisję spotów potrwa do 20 września.

Grupa Amica to producent sprzętu gospodarstwa domowego, w ofercie ma gamę urządzeń dużego i małego AGD.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 21.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.