Specjal w kampanii dumny ze “smaku Północy”
Spot wyprodukowała Film Produkcja (fot. materiały prasowe)
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię wizerunkową piwa marki Specjal pod hasłem "Prawdziwy smak Północy".
Spoty poświęcone są trzem województwom z rodzimego rynku marki: kujawsko-pomorskiemu, pomorskiemu i warmińsko-mazurskiemu. Emitowane są w telewizji regionalnej i na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w sieciach kin w regionie, a także w serwisach VoD i na YouTube. Na ich podstawie powstały kreacje digitalowe i social mediów. W komunikacji wykorzystano hasła: "Nasi szybcy i wściekli ścigają się na motoarenach", "Nasi drifterzy w ślizg wchodzą bojerami na zamarzniętych jeziorach", "Nasz hipster" i "Nasza gwiazda".
"Staraliśmy się pokazać to, z czego słynie północ i z czego dumni są jej mieszkańcy. Obecne trudne czasy uświadamiają nam wszystkim, że największą wartość ma właśnie to, co bliskie, i warto doceniać to na co dzień" - mówi Marcin Gawęcki, dyrektor zarządzający agencji Just, która przygotowała kreację.
Działania ATL i BTL dla marki Specjal prowadzi agencja Just, a komunikacją digital i w mediach społecznościowych zajmuje się VMLY&R. Działania PR realizuje agencja Roots. Za zakup mediów odpowiada Starcom. Spot wyprodukowała Film Produkcja, a za jego kreację i nadzór odpowiada Just.
(IKO, 13.07.2020)