Otwarte Klatki w kampanii nawiązują do ograniczeń w pandemii
08.07.2020, 07:50

Na potrzeby kampanii nośniki AMS i Clear Channel udostępniono nieodpłatnie (fot. materiały prasowe)
Agencja Starcom (Publicis Groupe) stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. W najnowszej kampanii sytuacja zwierząt hodowlanych jest porównywana z ograniczeniami pandemicznymi.
To pierwsza współpraca agencji Starcom ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, a działania firmy są prowadzone pro bono. To zarazem pierwsza akcja przedsięwzięcia Starcom4Good, w ramach którego agencja ma pomagać organizacjom pozarządowym i charytatywnym.
Kampania outdooru rozpoczęła się z początkiem lipca dzięki współpracy z AMS i Clear Channel, które udostępniają nieodpłatnie swoje nośniki OOH.
(SK, 08.07.2020)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
