Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Otwarte Klatki w kampanii nawiązują do ograniczeń w pandemii

Na potrzeby kampanii nośniki AMS i Clear Channel udostępniono nieodpłatnie (fot. materiały prasowe)

Agencja Starcom (Publicis Groupe) stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. W najnowszej kampanii sytuacja zwierząt hodowlanych jest porównywana z ograniczeniami pandemicznymi.

To pierwsza współpraca agencji Starcom ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, a działania firmy są prowadzone pro bono. To zarazem pierwsza akcja przedsięwzięcia Starcom4Good, w ramach którego agencja ma pomagać organizacjom pozarządowym i charytatywnym.

Kampania outdooru rozpoczęła się z początkiem lipca dzięki współpracy z AMS i Clear Channel, które udostępniają nieodpłatnie swoje nośniki OOH.

(SK, 08.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.