Herbapol-Lublin promuje w kampanii ziołowe napoje
Spoty są już emitowane m.in. w serwisie YouTube (screen: YouTube.com/Herbapol Lublin)
Pod hasłem „Niezwykłe zjawiska naturalne” wystartowała platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, która promuje ziołowe napoje.
W ramach kampanii powstały trzy spoty. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem. Spoty są już emitowane m.in. w serwisie YouTube. Emisja reklam w TV ruszy 1 lipca.
Za pomysł i kreację spotów odpowiada Walk Creative, za produkcję - Watchout Studio, za reżyserię - Karol Kołodziński, postprodukcję i dźwięk - Lunapark. Zakup mediów zrealizował MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.
(AMS, 26.06.2020)