Publicis Commerce wprowadza platformę wsparcia sprzedaży na Amazonie
ARTool został już przetestowany w kampaniach jednej z globalnych marek
Publicis Commerce (Publicis Groupe) stworzyła platformę wsparcia sprzedaży na Amazonie pod nazwą ARTool.
ARTool to rozwiązanie, którego celem ma być wsparcie marek w zwiększaniu sprzedaży i udziałów w swoich w kategoriach. W skład zintegrowanej platformy wchodzi audyt i ciągła ocena kondycji marki w porównaniu z kategorią i konkurentami, wsparcie sprzedaży przez płatne kampanie i optymalizację treści, bazującą na trendach wyszukiwania (Amazon SEO), analityka i raportowanie, pozwalające na bieżąco śledzić wszystkie istotne parametry marketingowe, oraz cykliczne rekomendacje i aktualizacje opierające się na danych (data-driven updates).
Platforma w całości jest oparta na zasobach Publicis Groupe, z wykorzystaniem dostępnych na rynku i własnych źródeł danych. Jest oferowana jako usługa w modelu abonamentowym, na warunkach uzależnionych od skali biznesu klienta.
ARTool został już przetestowany w kampaniach jednej z globalnych marek z kategorii oprogramowania i elektroniki domowego użytku, ale nazwa tej marki nie została podana.
(AMS, 17.06.2020)