Noizz.pl wdraża #Actvertising
Noizz.pl namawia do współpracy inne serwisy oraz agencje (fot. materiały prasowe)
Serwis Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) wdraża strategię marketingową #Actvertising. Jej celem jest tworzenie przekazów reklamowych, które będą miały wpływ na poprawę rzeczywistości.
Jak wyjaśnia redaktor naczelny serwisu Filip Połoska, strategia #Actvertising ma oznaczać postawienie na przekazy reklamowe promujące pozytywne wartości, edukujące lub aktywizujące społeczeństwo. - Takie akcje nam wychodzą i chcemy ich robić jeszcze więcej. Zmiany społeczne zachodzą coraz szybciej i widzimy, że rośnie oczekiwanie konsumentów i użytkowników, aby marki angażowały się w tego rodzaju działania. "Act" to jest właśnie zachęta dla klientów, aby ich kampanie promowały różne działania zmieniające rzeczywistość poprzez promocję wartości lub konkretne zachowania - podkreśla Połoska.
⇒ Przeczytaj też: Gazeta.pl, Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards
Nowa kampania Noizz.pl ma być gotowa już za kilka tygodni. Połoska zapowiada, że redakcja chce też namawiać inne serwisy, agencje reklamowe i mediowe do tworzenia takich kampanii. - Jesteśmy otwarci na współpracę. Jeżeli ktoś się do nas zgłosi, to chętnie wytłumaczymy założenia naszej strategii - mówi Połoska.
Noizz.pl w ostatnich latach prowadził m.in. kampanie przeciwko molestowaniu w klubach i na imprezach, dotyczącą ochrony środowiska i zwierząt oraz zachęcającą do picia napojów bez słomek. Kampania Arka 2.0 zajęła drugie miejsce w kategorii Best public relations or community service campaign w NMA Global Media Awards 2020. W jej ramach Noizz.pl i agencja kreatywna VMLY&R we współpracy z BNP Paribas oraz Centrum Nauki Kopernik wysłali w przestrzeń kosmiczną sygnał radiowy z zakodowanym DNA zwierząt zagrożonych wyginięciem.
(PAZ, 17.06.2020)