TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Noizz.pl wdraża #Actvertising

Noizz.pl namawia do współpracy inne serwisy oraz agencje (fot. materiały prasowe)

Serwis Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) wdraża strategię marketingową #Actvertising. Jej celem jest tworzenie przekazów reklamowych, które będą miały wpływ na poprawę rzeczywistości.

Jak wyjaśnia redaktor naczelny serwisu Filip Połoska, strategia #Actvertising ma oznaczać postawienie na przekazy reklamowe promujące pozytywne wartości, edukujące lub aktywizujące społeczeństwo. - Takie akcje nam wychodzą i chcemy ich robić jeszcze więcej. Zmiany społeczne zachodzą coraz szybciej i widzimy, że rośnie oczekiwanie konsumentów i użytkowników, aby marki angażowały się w tego rodzaju działania. "Act" to jest właśnie zachęta dla klientów, aby ich kampanie promowały różne działania zmieniające rzeczywistość poprzez promocję wartości lub konkretne zachowania - podkreśla Połoska.

⇒ Przeczytaj też: Gazeta.pl, Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards

Nowa kampania Noizz.pl ma być gotowa już za kilka tygodni. Połoska zapowiada, że redakcja chce też namawiać inne serwisy, agencje reklamowe i mediowe do tworzenia takich kampanii. - Jesteśmy otwarci na współpracę. Jeżeli ktoś się do nas zgłosi, to chętnie wytłumaczymy założenia naszej strategii - mówi Połoska.

Noizz.pl w ostatnich latach prowadził m.in. kampanie przeciwko molestowaniu w klubach i na imprezach, dotyczącą ochrony środowiska i zwierząt oraz zachęcającą do picia napojów bez słomek. Kampania Arka 2.0 zajęła drugie miejsce w kategorii Best public relations or community service campaign w NMA Global Media Awards 2020. W jej ramach Noizz.pl i agencja kreatywna VMLY&R we współpracy z BNP Paribas oraz Centrum Nauki Kopernik wysłali w przestrzeń kosmiczną sygnał radiowy z zakodowanym DNA zwierząt zagrożonych wyginięciem.

(PAZ, 17.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.