CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Noizz.pl wdraża #Actvertising

Noizz.pl namawia do współpracy inne serwisy oraz agencje (fot. materiały prasowe)

Serwis Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) wdraża strategię marketingową #Actvertising. Jej celem jest tworzenie przekazów reklamowych, które będą miały wpływ na poprawę rzeczywistości.

Jak wyjaśnia redaktor naczelny serwisu Filip Połoska, strategia #Actvertising ma oznaczać postawienie na przekazy reklamowe promujące pozytywne wartości, edukujące lub aktywizujące społeczeństwo. - Takie akcje nam wychodzą i chcemy ich robić jeszcze więcej. Zmiany społeczne zachodzą coraz szybciej i widzimy, że rośnie oczekiwanie konsumentów i użytkowników, aby marki angażowały się w tego rodzaju działania. "Act" to jest właśnie zachęta dla klientów, aby ich kampanie promowały różne działania zmieniające rzeczywistość poprzez promocję wartości lub konkretne zachowania - podkreśla Połoska.

⇒ Przeczytaj też: Gazeta.pl, Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards

Nowa kampania Noizz.pl ma być gotowa już za kilka tygodni. Połoska zapowiada, że redakcja chce też namawiać inne serwisy, agencje reklamowe i mediowe do tworzenia takich kampanii. - Jesteśmy otwarci na współpracę. Jeżeli ktoś się do nas zgłosi, to chętnie wytłumaczymy założenia naszej strategii - mówi Połoska.

Noizz.pl w ostatnich latach prowadził m.in. kampanie przeciwko molestowaniu w klubach i na imprezach, dotyczącą ochrony środowiska i zwierząt oraz zachęcającą do picia napojów bez słomek. Kampania Arka 2.0 zajęła drugie miejsce w kategorii Best public relations or community service campaign w NMA Global Media Awards 2020. W jej ramach Noizz.pl i agencja kreatywna VMLY&R we współpracy z BNP Paribas oraz Centrum Nauki Kopernik wysłali w przestrzeń kosmiczną sygnał radiowy z zakodowanym DNA zwierząt zagrożonych wyginięciem.

(PAZ, 17.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.