TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl, Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards

Ostatni "Twój Weekend" to akcja Gazeta.pl. Jej partnerami byli BNP Paribas, agencja VMLY&R i Mastercard

Gazeta.pl zdobyła główną nagrodę INMA Global Media Awards 2020 w kategorii Najlepsza kampania społeczna i PR za projekt Ostatni "Twój Weekend". Drugie miejsce w tej kategorii zajął Noizz i jego Arka 2.0. W kategorii Najlepsza inicjatywa w odpowiedzi na COVID-19 trzecie miejsce zajęła akcja Onet #zostajewdomu.

Główną nagrodę w kategorii Best public relations or community service campaign (Najlepsza kampania społeczna i PR) otrzymał portal Gazeta.pl (Agora) za Ostatni "Twój Weekend". Partnerami akcji byli BNP Paribas, agencja VMLY&R i Mastercard. Projekt polegał na wykupieniu praw do tytułu magazynu erotycznego i opublikowaniu specjalnego, ostatniego numeru z treściami nieerotycznymi i całkowicie odmiennymi niż te, które znajdowały się w nim przez 27 lat.

Kampania Noizz (Ringier Axel Springer Polska) Arka 2.0 zajęła drugie miejsce w kategorii Best public relations or community service campaign. Kampanię przygotował serwis Noizz i agencja kreatywna VMLY&R we współpracy z BNP Paribas i Centrum Nauki Kopernik. W przestrzeń kosmiczną wysłano sygnał radiowy z zakodowanym DNA zwierząt zagrożonych wyginięciem.

Onet (RAS Polska) zdobył trzecią nagrodę w kategorii Best initiative in response to COVID-19 (Najlepsza inicjatywa w odpowiedzi na COVID-19) za akcję #zostajewdomu. W ramach akcji Onet uruchomił podstronę serwisu, na której poza informacjami o pandemii czytelnicy mogli znaleźć pomysły na spędzenie czasu w domu i wywiady z ekspertami.

Jury w tegorocznej edycji konkursu wybrało 185 finalistów i 32 zwycięzców w 16 kategoriach spośród 922 zgłoszeń przesłanych przez 262 wydawców z 44 krajów.

Pełną listę tegorocznych zwycięzców można znaleźć tutaj.

(JSX, 04.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.