"Gazeta Wyborcza" z ofertą prenumeraty cyfrowej dla PR-owców

"Gazeta Wyborcza" pod koniec pierwszego kwartału miała 236,5 tys. cyfrowych subskrypcji (fot. materiały prasowe)
"Gazeta Wyborcza" (Agora) uruchomiła ofertę prenumeraty cyfrowej dla biznesu skierowaną do klientów z branży public relations i promocji. Poza dostępem do serwisu Wyborcza.pl klienci będą mogli skorzystać z dwóch e-booków poradnikowych i kursu Instytutu Dobrego Życia poświęconego wystąpieniom publicznym.
Dział sprzedaży "GW" odpowiada za ofertę prenumeraty cyfrowej dziennika dla firm i instytucji. W ramach pakietu biznes prenumeratorzy otrzymują specjalny newsletter biznesowy z wiadomościami gospodarczymi. Od połowy kwietnia oferta dla biznesu jest wzbogacona o materiały na temat działalności w czasie pandemii.
"Gazeta Wyborcza" pod koniec pierwszego kwartału 2020 roku miała 236,5 tys. cyfrowych subskrypcji.
(JSX, 10.06.2020)
