Przemysław Bryk awansował w agencji Resolution

Przemysław Bryk zajmuje się rozwojem i sprzedażą usług platformy OmniConsole (fot. materiały prasowe)
Przemysław Bryk objął stanowisko head of OmniConsole, platformy technologicznej należącej do agencji Resolution (Grupa OMD).
Bryk awansował w agencji, w której od 2017 roku odpowiada za rozwiązania MarTech, w tym za platformę OmniConsole (był liderem projektu). Jako szef OmniConsole zajmuje się rozwojem i sprzedażą usług platformy, zarządza portfolio wydawców oraz koordynuje pracę zespołu odpowiadającego za realizację kampanii, m.in. dla marek Pandora, Mercedes, McDonald's, Nissan, Glov, eFaktor. Przemysław Bryk ma doświadczenie w pracy dla e-commerce i lead generation. Przed dołączeniem do Grupy OMD był media managerem w Cube Group.
OmniConsole początkowo była wyłącznie platformą do zarządzania kampaniami performance, a przez ostatnie dwa lata została rozbudowana o moduły odpowiedzialne za antyfraud i atrybucję.
(IKO, 10.06.2020)
