Nałęczowianka zachęca do segregowania śmieci

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i w internecie (fot. materiały prasowe)
Firma Nestlé Waters Polska, producent wody mineralnej Nałęczowianka, rozpoczęła kampanię „Uwierz w recykling”, w której popularyzuje segregację śmieci.
W kampanii firma twierdzi, że butelka PET, w której sprzedawana jest woda mineralna, nie jest odpadem, a „cennym surowcem, który można w pełni przetworzyć i wykorzystać w ponownej produkcji różnego rodzaju przedmiotów oraz opakowań”. Koncept kreatywny polega na tym, że butelki zastanawiają się, jaką formę przyjmą po recyklingu.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i w digitalu (serwisy VoD, YouTube, media społecznościowe i aplikacje mobilne). Kreację i strategię przygotowała agencja Przestrzeń, za produkcję odpowiada Artcore, za postprodukcję Chimney Group, a za planowanie i zakup mediów - UM Thrive (IPG Mediabrands).
(IKO, 10.06.2020)
