Agata Romaniuk w projekcie Banku BNP Paribas

Agata Romaniuk znana jest w sieci jako pani Wieczorynka (screen Facebook/BNP Paribas Bank Polska)
Bank BNP Paribas rozpoczął projekt edukacyjny - cykl bajek dla dzieci, który prowadzi Agata Romaniuk, ekspertka zajmującą się ekonomią behawioralną, znana w sieci jako pani Wieczorynka.
Pod tytułem „Bajki zmieniającego się świata” przez cały czerwiec, w poniedziałki i czwartki o godz. 19 publikowane będą filmy, w których Romaniuk będzie opowiadała dzieciom bajki. Projekt ma charakter edukacyjny, gdyż w formie bajek przekazywana będzie dzieciom podstawowa wiedza o finansach i ekologii (Romaniuk wraz z bankiem będzie tworzyła opowieści o przygodach leśnych zwierząt, w których pojawią się tematy takie jak: oszczędzanie pieniędzy, obrót gotówką, segregacja śmieci czy zero waste).
Odcinki pojawiają się na kanale BNP Paribas Bank Polska na Facebooku, począwszy od 1 czerwca, czyli Dnia Dziecka. Do każdej bajki dołączona będzie kolorowanka do wydrukowania.
Agata Romaniuk związana jest z branżą marketingową. Jest założycielką firmy Blink. Dawniej była m.in. strategic planner w One Eleven czy human insight director w McCann Erickson. Wydała też książkę reporterską „Z miłości? To współczuję. Opowieści z Omanu”.
(IKO, 02.06.2020)
