„The Final Countdown" w nowym spocie marki Żywiec
Grupa Żywiec w nowym spocie chce pokazać, że piwem bezalkoholowym można cieszyć się wszędzie, niezależnie od okoliczności.
W spocie wykorzystany został popularny w latach 80. utwór „The Final Countdown” zespołu Europe – bohaterowie reklamy śpiewają go jako "Trurururu" na melodię przeboju. Reklama dotyczy trzech wariantów Żywca: Żywca 0,0%, Żywca 0,0% Białe i Żywca 0,0% Sesyjne IPA.
Spot jest emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VoD. Kampania prowadzona będzie również w internecie. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja VMLY&R, za działania BTL – agencja Just, a za obsługę mediową – Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.
(AMS, 19.05.2020)