Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„The Final Countdown" w nowym spocie marki Żywiec

Grupa Żywiec w nowym spocie chce pokazać, że piwem bezalkoholowym można cieszyć się wszędzie, niezależnie od okoliczności.

W spocie wykorzystany został popularny w latach 80. utwór „The Final Countdown” zespołu Europe – bohaterowie reklamy śpiewają go jako "Trurururu" na melodię przeboju. Reklama dotyczy trzech wariantów Żywca: Żywca 0,0%, Żywca 0,0% Białe i Żywca 0,0% Sesyjne IPA.

Spot jest emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VoD. Kampania prowadzona będzie również w internecie. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja VMLY&R, za działania BTL – agencja Just, a za obsługę mediową – Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(AMS, 19.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.