Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pieniądze z akcji „Oddech od reklamy” trafią do szpitala im. Józefa Dietla

W akcji „Oddech od reklamy” branża zebrała 41 753 zł

41 753 zł zebrane na respirator przez branżę reklamy w akcji „Oddech od reklamy” otrzyma Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie.

– Dajmy oddech tym, którzy zachorują. Złóżmy się na respirator! – apelował 2 kwietnia redaktor naczelny „Press” Andrzej Skworz podczas uroczystego ogłoszenia wyników konkursu AD WO/MAN Roku 2019. Zbiórka uruchomiona przez Fundację Grand Press na portalu Zrzutka.pl została zakończona 1 maja.

66 osób i firm wpłaciło łącznie ponad 40 tysięcy złotych. Otrzyma je Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, który ma już połowę sumy potrzebnej na respirator. Dr Marcin Mikos, zastępca dyrektora szpitala, mówił nam wczoraj: - Dzięki państwa pomocy zakupimy nowy respirator na oddział leczenia udarów mózgu, który od kilku tygodni przeżywa prawdziwe oblężenie z powodu wyłączenia pracy innych oddziałów udarowych w Krakowie, a w których doszło do zarażenia się personelu medycznego koronawirusem.

Zbiórkę "Oddech od reklamy" wsparło najsilniej środowisko studiów produkcyjnych. Do wpłat zachęcali Kacper Sawicki (Papaya Films), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Jacek Kulczycki (OTO Film i Orka Studio), Marcin Dworucha (F25 Production House), Magdalena Olak (TANK), Julian Dworak (KPR). Ze strony agencji reklamowych i mediowych akcję najbardziej wspierali: AdMan roku 2019 Maciej Marasek (2012 Agency), Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Paweł Gala (Wavemaker), Agnieszka Wasilewska (Ogilvy). Marketerem najsilniej wspomagającym akcję była  Katarzyna Jezierska (Visa).

Dr Marcin Mikos z krakowskiego szpitala J. Dietla: - Serdecznie dziękujemy, bo mamy świadomość, że kryzys gospodarczy dotyka mocno także branżę reklamową – więc tym bardziej doceniamy ten dar. Dla mnie osobiście, jako wieloletniego dziennikarza i rzecznika prasowego, a także fana magazynu "Press", wiadomość o Państwa wsparciu dla naszego szpitala jest niezwykle wzruszająca. Proszę podziękować wszystkim darczyńcom.

(CP, 07.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.