Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Królewskie z podcastami o dzielnicach Warszawy

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom (screen: YouTube.com/Królewskie Podcasty)

Grupa Żywiec stworzyła dla marki Królewskie serię podcastów „Warszawa po Królewsku”.

Wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch – dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik. Podcasty mają wzmacniać wizerunek marki Królewskie, która już od kilku lat komunikuje się za pomocą Platformy Dzielnicowej i opowiada o warszawskich dzielnicach. Prowadzący opowiadają, co wyjątkowego można znaleźć w każdej z 18 dzielnic.

Podcasty są dostępne na platformach Apple, Spotify i YouTube. Kampania promująca „Królewskie podcasty” opiera się na działaniach w internecie i wykorzystuje geotargetowanie. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom. Za produkcję podcastów odpowiedzialna jest agencja influe.me.

(AMS, 29.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.