Marka Królewskie z podcastami o dzielnicach Warszawy

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom (screen: YouTube.com/Królewskie Podcasty)
Grupa Żywiec stworzyła dla marki Królewskie serię podcastów „Warszawa po Królewsku”.
Wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch – dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik. Podcasty mają wzmacniać wizerunek marki Królewskie, która już od kilku lat komunikuje się za pomocą Platformy Dzielnicowej i opowiada o warszawskich dzielnicach. Prowadzący opowiadają, co wyjątkowego można znaleźć w każdej z 18 dzielnic.
Podcasty są dostępne na platformach Apple, Spotify i YouTube. Kampania promująca „Królewskie podcasty” opiera się na działaniach w internecie i wykorzystuje geotargetowanie. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom. Za produkcję podcastów odpowiedzialna jest agencja influe.me.
(AMS, 29.04.2020)
