Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tegoroczne "Lato z radiem" z kameralnymi koncertami

W tym roku nie odbędą się koncerty plenerowe (fot. materiały prasowe)

W ramach tegorocznego "Lata z radiem" planowane są kameralne koncerty w Studiu im. Władysława Szpilmana w siedzibie Polskiego Radia.

Odbywające się co tydzień koncerty będą transmitowane na antenie radiowej Jedynki, na stronie Latozradiem.pl i w mediach społecznościowych. Szczegóły radio ogłosi w połowie czerwca. Koncertom mają towarzyszyć spotkania z artystami transmitowane na antenie i w internecie. Podczas codziennej audycji "Lato z radiem" planowane są relacje na żywo z najciekawszych miejsc w Polsce.

Jak informowaliśmy, w tym roku - z powodu pandemii koronawirusa - nie odbędą się plenerowe koncerty z cyklu Lato z Radiem Festiwal.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(KOZ, 21.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.