Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bez koncertów Lata z Radiem w wakacje

W 2019 roku Lato z Radiem Festiwal odbył się w czterech miastach (fot. materiały prasowe)

W tym roku z powodu epidemii koronawirusa nie odbędzie się cykl koncertów Lato z Radiem Festiwal.

- W związku z pandemią, z którą mierzy się w tej chwili cały świat, zarząd Polskiego Radia odwołał planowany w 2020 roku cykl koncertów w ramach akcji Lato z Radiem Festiwal - informuje Monika Kuś z biura zarządu spółki. - Ta decyzja jest jedyną możliwą w chwili obecnej, gdyż nikt nie jest w stanie przewidzieć rozwoju sytuacji za kilka miesięcy - tłumaczy Kuś.

Polskie Radio zaznacza, że mimo odwołania koncertów już przygotowuje wakacyjne atrakcje dla słuchaczy. - Duży nacisk położymy na nowe technologie. Będziemy obecni w mediach społecznościowych. Nowoczesność połączymy z tradycją i naszymi bogatymi zbiorami radiowego archiwum - zapowiada Monika Kuś.

W 2019 roku Lato z Radiem Festiwal odbył się w czterech miastach - Zakopanem, Płocku, Stalowej Woli i Krakowie. Rok wcześniej odbyła się tylko jedna impreza - w Gdyni. Przez lata trasa odwiedzała przeważnie 20 miast.

Z naszych informacji wynika, że majówkowy cykl eventów odwołało już Radio Zet.

(KOZ, 10.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.