Onet, TVN 24 i RMF FM najczęściej cytowane w marcu
Onet od roku utrzymuje się na pierwszym miejscu zestawienia (screen: Onet.pl)
Onet.pl, TVN 24 i RMF FM otwierają zestawienie mediów najczęściej cytowanych w marcu. Z raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że duży wzrost zanotowały w ubiegłym miesiącu telewizje informacyjne.
Na portal Onet.pl, który od roku utrzymuje się na pierwszym miejscu zestawienia, w marcu powoływano się 4304 razy, na TVN 24 – 3148, a na RMF FM - 3116.
(fot. materiały prasowe)
Wśród dzienników najwięcej cytowań miały: „Rzeczpospolita” (2260 wzmianek), „Gazeta Wyborcza” (1851) i „Super Express” (1574).
Spośród tygodników i dwutygodników najwięcej wzmianek miały kolejno: „Do Rzeczy” (365), „Newsweek” (154) i „Wprost” (131; w marcu ukazało się ostatnie wydanie tygodnika).
Najbardziej opiniotwórcze miesięczniki i dwumiesięczniki w marcu to: „Forbes”, (264), „Perspektywy” (48) i „Twój Styl” (34). Tuż za podium znalazł się magazyn „Press” (28).
Wśród portali internetowych większość zanotowała wzrost w stosunku do lutego. Najczęściej cytowane były: Onet.pl (4304), Wp.pl (2395) oraz Interia.pl (1359).
Zestawienie najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych z wyraźnym wzrostem cytowań (z 1496 w lutym do 3148 w marcu) otwiera TVN 24. W pierwszej trójce znalazły się też: TVP Info (1603) i Polsat News (1599).
Wśród stacji radiowych za RMF FM (3116 cytowań) znalazły się: Radio Zet (1072) i Tok FM (658). Jak podaje IMM, wszystkie monitorowane rozgłośnie zanotowały wzrost względem lutego.
W kategorii mediów ekonomicznych za „Rzeczpospolitą” znalazły się: „Dziennik Gazeta Prawna” (1099) i Money.pl (676). Z kolei wśród mediów regionalnych najczęściej cytowano: Radio Kraków (452), Radio Poznań (181) i „Głos Wielkopolski” (160).
Analizę częstotliwości cytowań przeprowadzono na podstawie 41 163 przekazów z monitoringu prasy, radia, telewizji i portali internetowych.
(RAQ, 17.04.2020)