„Gazeta Wyborcza” ruszyła z programem Jutronauci 2020

Czwarta edycja programu wystartowała 11 kwietnia
Na stronach „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl w ramach programu Jutronauci 2020 można przeczytać o tym, jak zmieni się świat po pandemii, jak będą wyglądać szkoła, firma, zdrowie, podróże, miasta, rodzina czy dom. Program potrwa do końca roku.
W projekcie biorą udział jutronauci (osoby, które w swoich dziedzinach przewidują trendy) z poprzednich trzech edycji. Cykl zainaugurował tekst o nadchodzących zmianach cywilizacyjnych Aleksandra Poniewierskiego, eksperta od nowych technologii i ich zastosowania w biznesie.
Edycja programu wystartowała 11 kwietnia. Partnerem strategicznym jest Sebastian Kulczyk. Patronat medialny objęło zaś Radio Tok FM, które będzie gościć ekspertów z programu w audycjach i podcastach.
Inaugurację programu wspierają działania autopromocyjne na łamach „GW”, w serwisach Wyborcza.pl i mediach społecznościowych oraz kampania w stacjach radiowych Agory.
(JSX, 15.04.2020)
