Kampania Żywca druga w globalnym zestawieniu adForum
Kampania jest kontynuacją realizowanej od 2015 roku strategii komunikacyjnej „Chce się Ż” (screen: YouTube.com/ZywiecPiwo)
Najnowsza odsłona kampanii reklamowej Żywca (Grupa Żywiec) "Po prostu Ż" została drugą najlepszą kampanią alkoholową na świecie według AdForum.
Spot "Po prostu Ż" w marcowym, comiesięcznym zestawieniu zajął drugie miejsce - pierwsze przypadło kampanii marki Guinness (Diageo) z USA pt. "A St. Patrick’s Day Message From Guinness", trzecie - brytyjska kampania Jägermeister (Mast-Jägermeister) pt. "Be The Meister", autorstwa agencje Engine.
Kampania jest kontynuacją realizowanej od 2015 roku strategii komunikacyjnej „Chce się Ż”. W ramach nowej kampanii w spotach pojawią się ludzie, którzy cieszą się życiem – np. nurek przybijający "piątkę" z wielorybem, czy fan niezapomnianych zachodów słońca na pustkowiu. Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency.
Comiesięczne zostawienie AdForum robione jest w kilku kategoriach produktowych - 2012 Agency trafila na listę "The best beer, wine and liquor advertisements and campaigns worldwide".
AdForum jest właścicielem archiwum reklamowego, w którym gromadzone są kampanie (ponad 200 tys. case'ow) z 25 tys. agencji.
(AMS, 15.04.2020)