Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Żywca druga w globalnym zestawieniu adForum

Kampania jest kontynuacją realizowanej od 2015 roku strategii komunikacyjnej „Chce się Ż” (screen: YouTube.com/ZywiecPiwo)

Najnowsza odsłona kampanii reklamowej Żywca (Grupa Żywiec) "Po prostu Ż" została drugą najlepszą kampanią alkoholową na świecie według AdForum.

Spot "Po prostu Ż" w marcowym, comiesięcznym zestawieniu zajął drugie miejsce  - pierwsze przypadło kampanii marki Guinness (Diageo) z USA pt. "A St. Patrick’s Day Message From Guinness", trzecie - brytyjska kampania Jägermeister (Mast-Jägermeister) pt. "Be The Meister", autorstwa agencje Engine.

Kampania jest kontynuacją realizowanej od 2015 roku strategii komunikacyjnej „Chce się Ż”. W ramach nowej kampanii w spotach pojawią się ludzie, którzy cieszą się życiem – np. nurek przybijający "piątkę" z wielorybem, czy fan niezapomnianych zachodów słońca na pustkowiu. Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency.

Comiesięczne zostawienie AdForum robione jest w kilku kategoriach produktowych -  2012 Agency trafila na listę "The best beer, wine and liquor advertisements and campaigns worldwide".

AdForum jest właścicielem archiwum reklamowego, w którym gromadzone są kampanie (ponad 200 tys. case'ow) z 25 tys. agencji.

(AMS, 15.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.