Profeina oferuje klientom eksperckie komentarze dla mediów
Usługa Go-To-Expert skierowana jest do firm, „które chcą pokazać się w mediach od eksperckiej strony”
Agencja Profeina uruchomiła usługę Go-To-Expert, w ramach której oferuje firmom tworzenie eksperckich komentarzy, które mogą zostać wykorzystane przez dziennikarzy.
Usługa Go-To-Expert skierowana jest do firm, „które chcą pokazać się w mediach od eksperckiej strony”. „Znając obszar specjalizacji i kompetencje naszych klientów, udaje nam się wychwytywać okazje do wypowiedzi. Opierając się na wiedzy i doświadczeniu ekspertów marki formułujemy komentarze, które po przekazaniu odpowiednim dziennikarzom są wykorzystywane w ich autorskich materiałach” - informuje Magdalena Górak, prezes Profeiny. „Wiele firm chce się wypowiadać w tematach istotnych dla branży, a które omawiają media. Nie bardzo jednak wiedzą, jak się do tego zabrać, a nawet jeśli wiedzą - nie znajdują na to czasu. Nasza usługa jest właśnie dla nich” - dodaje Górak.
Na świecie działają już serwisy, które udostępniają dziennikarzom poszukującym ekspertów w danej dziedzinie profile przedstawicieli różnych firm (m.in. HARO, czyli Help A Reporter czy ProfNet). W Polsce ekspertów z mediami łączą takie serwisy, jak Znaneekspertki.pl czy Ekspertki.org.
(IKO, 10.04.2020)